Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро у м. Запоріжжя триває.

Підрядники регулярно діляться у соціальних мережах світлинами з будмайданчиків, а в Укравтодорі розповідають на якому етапі роботи. Компанія “Онур” працює цілодобово, загалом до робіт задіяно 389 працівників генпідрядного та субпідрядних підприємств.

Наразі роботи просуваються одразу на декількох об’єктах: на балковому мосту (низовій частині) — спорудах № 3, 4 та 5, на вантовому — спорудах № 9 та 10, а також на залізничному шляхопроводі (по вул. Тюленіна, на під’їзді до мосту Преображенського) — споруді № 18 та з’їзді з вантового мосту — споруді № 16.

Також, у цілодобовому режимі мостобудівники працюють й на будівельному майданчику № 1 в районі Кривої бухти.

Що саме роблять на об’єктах

На опорах №№ 2 та 3 низової частини балкового мосту вже змонтовані перекочувальні пристрої для виконання першого етапу поздовжнього насування прогонової будови на споруді № 4. Наразі продовжуються роботи зі збирання аванбеку. Секція прогонової будови четвертої споруди вже зібрана та готова до насування.

На спорудах №№ 3 та 5 – це підходи до балкового мосту – наразі ведуться роботи з укрупнення прогонових будов.

На підході до вантового мосту – на споруді № 9 – мостобудівники виконують роботи з влаштування основи під тимчасові опори, на яких в подальшому буде змонтована прогонова будова.

На вантовому мосту – споруді № 10 – мостобудівники за допомогою плавкрану LK-800 вже встановили дві тимчасові монтажні опори. На них вже змонтовані  металоконструкції  та  ферми ФМ-1 загальною вагою – 49,9 т. Наразі біля опори № 6 ведуться роботи зі збирання ще однієї монтажної опори.

На будмайданчику з правого берега Дніпра (з острова Хортиці) продовжується накопичування металоконструкції прогонової будови споруди (прогін 6-7). Водночас підрядники виконують роботи з ремонту крана TEREX.

На з’їзді з вантового мосту – на будівельному майданчику споруди № 16 – також продовжується накопичення металоконструкцій прогонової будови споруди.

На залізничному шляхопроводі, що веде до мосту Преображенського з боку вулиці Тюленіна вже перенесені парна та непарна залізничні колії в обхід існуючих на період будівництва шляхопроводу, який забезпечить заїзд на новий міст з вулиці Тюленіна.

Чималими темпами просуваються роботи й у колисці вантового мосту — на будмайданчику в районі Кривої бухти. Там вже зібрано три секції прогонової будови вантового мосту, які чекають на транспортування до споруди № 10 та монтаж. Мостобудівники наразі працюють над укрупненням четвертої такої секції. Загалом, для верхової частини вантового мосту, потрібно шість секцій, які збираються в Кривій бухті. Відповідно, для низової частини потрібно також 6 секцій.

Паралельно працівники укрупнюють металоконструкції тимчасових опор, на які будуть змонтовані секції прогонової будови мосту. Також на будмайданчику продовжуються роботи з монтажу та облаштування викочувального пірсу.

Читайте також: У Запоріжжі на о. Хортиця з’являться нові інфраструктурні об’єкти