“Нещодавно ми отримали зворотній зв’язок від нашого співтовариства про те, що публікації від компаній, брендів та медіа витісняють особисті моменти, які поєднують нас один з одним”, – розповів Цукерберг.
Він зазначив, що його компанія провела дослідження. Воно показало, що використання соцмереж для спілкування з близькими позитивно впливає на самопочуття людей. На основі цих висновків, Цукерберг вирішив внести зміни до алгоритму формування стрічки Facebook, повідомляє “Українська Правда”.
“Коли ці зміни запрацюють, ви бачитимите менше публічного контенту, як-от публікацій від компаній, брендів та ЗМІ. Публічний контент, який ви бачите, буде стандартизований – це має сприяти змістовній взаємодії людей”, – вважає Цукерберг.
Після впровадження цих змін, він очікує, що люди витрачатимуть менше часу у Facebook. Однак Цукерберг впевнений, що ці зміни будуть більш корисним для життя користувачів та функціонування самої соцмережі у довгостроковій перспективі.
“У сучасному світі дуже багато погоні за сенсаціями, дезінформації та поляризації [точок зору]”, – написав Цукерберг.
В ході опитувань про якість обслуговування Facebook буде запитувати зареєстрованих в ньому людей, чи знайомі вони з тим чи іншим джерелом новин, а також, наскільки вони йому довіряють, розповів Цукерберг.
Деякі мас-медіа “користуються довірою своїх читачів або глядачів, тоді як іншим довіряють більш широкі верстви суспільства, в тому числі ті люди, які за ними не стежать”, написав глава соцмережі.
Перші опитування пройдуть на наступному тижні. Озвучена Цукербергом методика вимірювання надійності далека від ідеалу: так, ЗМІ, яким довіряє більшість населення, не обов’язково відповідають журналістським стандартам, зазначає американське інтернет-видання Slate.
В даний час новини складають близько 5% від усіх повідомлень в стрічці користувачів Facebook, йдеться в пості засновника соцмережі. В майбутньому ця частка знизиться до 4% за рахунок того, що користувачам будуть частіше показуватися повідомлення від їхніх знайомих і рідних.