До кінця 2018 року державна компанія «Укрзалізниця» витратить 650 000 гривень на просування своєї сторінки у Facebook. Про це свідчать результати тендеру в системі публічних закупівель “ProZorro“.
Договір уклали з фізичною особою-підприємцем Романом Русановим. Згідно з умовами тендеру, замовник за 650 тисяч гривень має зробити аналітичне дослідження та підготувати рекомендації щодо оптимізації Facebook-сторінки, розробити макети дизайну її елементів, просувати публікації в соцмережі, виготовляти «квадратні відео» та ілюстрації для Facebook.
Ще 87 000 гривень «Укрзалізниця» зобов’язується заплатити, якщо кількість підписників сторінки “УЗ” збільшиться з 30 000 (зараз їх саме стільки) до 78 000 до кінця 2018 року.
Договір діє до 31 грудня 2018. Таким чином переможець тендеру ФОП Русанов буде отримувати за свою роботу близько 130 000 гривен на місяць, не враховуючи бонус.
Варто відзначити, що не так давно в «Укрзалізниці» заявили про чергове підвищення тарифів на проїзд. Так до 2021 року ціни на перевезення пасажирів залізничним транспортом можуть зрости в 2,2 рази.