2 грудня у Edison Space Koworking стартував соціальний проект «Yes, You Can!». У форматі лекцій відомі люди в Запоріжжі з різних сфер життя розкажуть корисні поради, лайфхаки та свій життєвий досвід.
Соціальний проект організували студентки 2 курсу факультету журналістики Запорізького національного університету Анна Лащонова та Катерина Дундук.
« Ми маємо тісні зв’язки з всеукраїнською громадською організацією «Поруч». Коли ми дізналися, що в них немає координатора в Запоріжжі, ми надихнулися створити такий соціальний проект. Гасло «Yes, You Can!»- «Ми змогли- інші зможуть».
Першу лекцію провела Еліна Околіт- професійна фотографиня, яка поділилася порадами із починаючими фотографами та всіма, хто цікавиться фотографією.
Ідея першої лекції- інклюзія. Еліна- людина з інвалідністю, яка показує, що незважаючи на це можна жити і працювати, займаючись при цьому улюбленою справою.
«Я дуже активна людина. Коли починала фотографувати- то це були якісь непрофесійні фото- там світло не так падає, тут неправильно обробила…Але багато практики мені дало змогу починати дійсно класно фотографувати та вже перейти у комерційну площину».
Спочатку Еліна писала своїм потенційним клієнтам та пропонувала фотографувати їх. Це перша порада. Не треба соромитися пропонувати свої послуги навіть незнайомій людині.
Друга порада. Мотивація- ваше все. Бо без неї не створити якісні фото, які сподобаються вашим клієнтам. Мотивуйтесь від людей, яких фотографуєте, мотивуйтесь від самого процесу зйомки та самі отримайте задоволення!
Тайм-менеджмент- третя порада. Правильно сплануйте свій час. Ніколи не запізнюйтесь на зйомку.
Четверта порада- визначитися із стилем та жанром, у якому ви знімаєте. Це повинен бути 1 стиль та 1 жанр. Відповідно до цього має бути оформлене ваше портфоліо.
П’ята порада. Підтримувати спілкування із клієнтами. Вони- теж люди. Не треба до них відноситись як до грошових мішків, які вам оплатять вашу роботу. Звісно, не без цього, але такий підхід- неправильний. Навіть після зйомки підтримуйте з ними контакти, бо «сарафанне радіо» працює. Ваші клієнти порадять вас своїм друзям, а ті, знову ж таки, можуть звернутися до вас.
Шоста порада. Створіть свій робочий акаунт соцмережах(Instagram, Facebook), де публікуйте свої роботи та підтримуйте контакт із аудиторією. Гарним прикладом може слугувати промоакції, giveaway( розіграші, наприклад можна серед своїх підписників розіграти зйомку).
Сьома порада. Обов’язково створіть свій прайс. Коли в ньому вказуєте суму, напишіть що туди входить, інакше клієнт не зрозуміє, за що платитиме.
Восьма порада. Також важливо, як ви оформлюєте той матеріал, який зробили. Наприклад, Еліна зробила пакуночок, у який складає фотографії. Він дуже гарно зроблений та оформлений. Такий презент точно запам’ятає ваш клієнт.