Пасажири рейсу Барселона-Запоріжжя, що повинен був відправитися 22 червня о 10:15, досі не злетів. Пасажири знервовані та обурені бездіяльністю авіакомпанії SKY UP.
“Такої поїздки у мене ще ніколи-ніколи не було” – пише мешканка Запоріжжя Аліна Сірук. Жінка від ранку не може покинути меж аеропорту разом з десятками інших пасажирів. Аіліна Сірук написала допис у соціальній мережі Фейсбук та просить рекомендації – що робити та куди писати.
Люди обривають дзвінками телефонні лінії перевізника SKY UP, але на тому кінці мертва тишина.
‼️⁉️ТРЕШШШшшшш с SKY UP AIRLINEES!!!
Даже не знаю с чего начать…
Такой поездки у меня никогда-никогда не было
Прекрасная компания Sky Up Airlines!
Перелёт 22/06 Барселона-Запорожье
Рейс PQ744 в 10:15
.
Сообщения начали приходить от компании ночью что рейс задерживается… сначала на 1 час, потом на 2 часа, потом на 2,5 часа…
.
Сейчас 17:00 и мы все ещё ждём вылет!!!
Никто ничего не объясняет, телефон не берут, который указан на сайте…
Мы в самолете, но самое весёлое – они перепутали пассажиров двух самолётов Киёв и Запорожье… и начали нас катать целый час по посадочной полосе…
Потом дозаправка топливом, потом меняем багаж, потом ещё что-то…
.
Никто и никак не отвечает на вопросы…
Говорят ждите, мы толе ждём!!!
.
Не знаю, буду ли я ещё раз пользоваться услугами этой компании… одним словом это трешшшшшшш!!!
.
И да, сказали, что из ЗП возможно рейс перенесут сегодня на завтра!!!
.
КТО ЗНАЕТ КУДА ПИСАТЬ?????
Варто зазначити, подібна ситуація трапляється вже не вперше, авіакомпанія SKY UP є одним із найдешевших перевізників, що власне і підкуповує людей. Разом з тим це компанія, що прославилася регулярними затримками рейсів, небажанням вирішувати проблему та компенсовувати своїм клієнтам втрачений час відпустки.