У корпорації АТБ дали детальне роз’язнення з приводу підняття цін та товари першої необхідності. Там аргументують здорожчання стрімким зростанням відпускних цін від постачальників. В офіціному коментарі пояснили які товари і на стільки подорожчають.

Компанія «АТБ-Маркет» вимушена підняти ціни на продукти харчування та товари
першої необхідності. Така ситуація пов’язана зі стрімким зростанням відпускних цін від
постачальників не тільки для торговельної мережі «АТБ», а й для усіх операторів українського
ринку роздрібної торгівлі.

Зокрема, продукти з так званого борщового набору (картопля, капуста,
цибуля, морква) подорожчали на 35-128%, цукор на 8%, макаронні вироби на 9,5%, пшенична
крупа на 11%, гречка на 51%, борошно – 5%, яйця – 6%. Підняття вартості товарів постачальники
пояснюють значним зростанням витрат на виробництво продукції, пов'язаним з карантинними
заходами і строгими обмеженнями, а також зі зміною цін на всі імпортні складові собівартості
товару (пов'язане з девальвацією гривні).
Дотримуючись принципів соціально-відповідального бізнесу, корпорація «АТБ» в умовах
загальнонаціонального карантину працює виключно за мінімальною націнкою, заробляючи не на
вартості товару, а на обсязі його реалізації. Для підтримки стабільної роботи 1095 магазинів
торговельної мережі «АТБ» й формування товарних запасів компанія вимушена сьогодні
виставляти на прилавки товари фактично за цінами постачальників.
В даний час корпорація «АТБ» докладає всіх зусиль, щоб мінімізувати підвищення цін
постачальниками, а також зберігає мінімальний для українського рітейлу рівень націнки на які
відпускаються товари – не більше 10-15% від закупівельної вартості.
Зазначаємо, що на сьогоднішній день магазини торговельної мережі «АТБ» забезпечені
товарами всіх категорій у повному обсязі. Компанія має достатню кількість товарних залишків на
складах та розподільних центрах для забезпечення споживчого попиту у разі його збільшення.
В умовах поширення коронавирусной інфекції СOVID-19 і оголошення
загальнонаціонального карантину корпорація «АТБ» здійснює свою діяльність в посиленому
режимі в усіх регіонах України.
Нагадаємо, що починаючи з 11 березня Корпорація «АТБ» з метою піклування про
здоров’я відвідувачів магазинів і працівників підприємств впровадила цілу низку додаткових
санітарно-гігієнічні заходів в усіх магазинах, розподільчих центрах та офісах компанії.

Читайте також: У КОНЦЕРНІ “МТМ” СПРОБУВАЛИ ОБГРУНТУВАТИ ЗАПОРІЖЦЯМ ЦИФРИ В ПЛАТІЖКАХ ЗА ЛЮТИЙ