У Бердянську ремонт головної магістралі – Мелітопольського шосе затягується, Служба автомобільних доріг в Запорізькій області не може чітко сказати коли бердянці побачать обіцяне “Велике будівництво” в місті.
Сьогодні майже кожен сантиметр відремонтованої дороги підтягують під гучне – “Велике будівництво”. Майже все, що розпочали будувати чи реконструювати при уряді Гройсмана продовжують робити, а з початку року затвердили нові ділянки та об’єкти, які потраплять до програми. Дорожній фонд, який є спеціальним і не дозволяє фінансувати щось, окрім доріг, дав багато можливостей та розв’язав руки.
Фонд стабільно наповнюється з 2017 року, власне з цього часу українці побачили справді великі реконструкції. Деякі проєкти є багаторічними, як скажімо траса через Решетилівку, її будуватимуть декілька років.
Трасу Н-30 Василівка-Бердянськ також реконструювали з позначкою “Велике будівництво”, в рамках цього «будівництва» в 2020 році планувалося відремонтувати одну з головних магістралей Бердянська – Мелітопольське шосе. Місцеві жителі чекали, що одразу ж після закінчення робіт на трасі підрядник зайде в місто, але вже місяць затишшя, а Служба автомобільних доріг в Запорізькій області, як замовник робіт, не дає чіткої відповіді щодо ремонту. І «Велике будівництво» для Бердянська може перетворитися на “Велике розчарування”.
Згідно з угодою Служби автомобільних доріг в Запорізькій області з компанією «Альтком» від 16 квітня 2020 року, передбачається реконструкція вищевказаної магістралі до перехрестя з проспектом Західним. На ремонт траси Н-30, куди входить і ділянка протяжністю понад 6 км на Мелітопольському шосе, з державного бюджету направлено 630 мільйонів гривень.
Незважаючи на те, що не так давно проїжджу частину на Мелітопольському шосе капітально відремонтували, стан дорожнього покриття залишає бажати кращого, виною тому – практично неконтрольований проїзд багатотонного транспорту.
Мелітопольське ж шосе у Бердянську не є великим проєктом і не вимагає розтягувати процес на декілька років, але чомусь його затягують і навіть не називають строків початку робіт. Водночас місцева влада Бердянська зробила все залежне від себе, щоб підготувати ділянку до роботи.
Зокрема, довелося у короткі строки виділити кошти на заміну старих каналізаційних мереж, розташованих під Мелітопольським шосе. А це майже 1 мільйон 400 тисяч гривень, на ремонт двох колекторів. Дані каналізаційні мережі були в жахливому стані, їх необхідно було замінити ще в 2012 році, коли проводився попередній ремонт Мелітопольського шосе. Насьогодні в міськвиконкомі є листи від КП «Бердянськводоканал», що підтверджують виконання вказаних робіт, залишається справа за дорожниками.
Чи побачать бердянці оновлене Мелітопольське шосе, на разі питання дуже сумнівне, рік закінчується, а в наступному будуть нові задачі та нові пріоритети. І, варто зазначити – нові та ще більші дірки в бюджеті.