Компанія Alibaba за минулу добу найбільшого у світі глобального онлайн-розпродажу з нагоди Дня холостяка в Китаї продала товарів на рекордні 168,2 мільярда юанів (близько 25,3 мільярда доларів). Це на 39% більше показників минулого року, свідчать офіційні дані компанії, передає “Прайм”.
Компанія цього року побила всі рекорди попередніх восьми років, наприклад, загальний обсяг продажів компанії Alibaba за підсумками фестивалю 2016 року становив 120,7 мільярда юанів ($17,8 мільярда доларів), цієї суми у 2017 році вдалося досягти за перші 13 годин після старту розпродажу. Більшість покупок – 90% – здійснюється з мобільних пристроїв.
Як свідчать дані Alibaba, під час піку кількість здійснених за секунду транзакцій досягала 325 тисяч. Перша посилка була доставлена клієнту вже через 12 хвилин 18 секунд після початку фестивалю. За чотири години до закінчення розпродажу глава Cainiao (логістичної служби Alibaba) Вань Лін повідомив, що кількість наявних замовлень на доставку перевищила 700 мільйонів. Для порівняння, минулого року за підсумками всієї 24-годинної онлайн-розпродажі було доставлено близько 657 мільйонів посилок.
День холостяка (Гуангуньцзе) відзначають у Китаї щороку 11 листопада.