«Roshen» проти«Konti». Чи може «А.В.К» претендувати на лідерство?
Основним завданням під час новорічних свят є вибір подарунків для своїх близьких. Доволі цікавим варіантом доповнення до головного подарунку, можуть стати солодощі, оформлені в святкову упаковку.
Ще три тижні тому на прилавках супермаркетів та магазинів з’явилися подарункові пропозиції від кондитерських фабрик. В Україні лідирують 3 компанії «Roshen», «А.В.К.», «Konti». Цьогоріч пропозицій дуже багато, компанії змагаються за привабливість упаковки, доступнішу ціну, наповнення. Що вам не довелося стояти посеред супермаркету, аналізувати, щоб придбати найбільш вигідну упаковку, ми проаналізували усі три напрямки. Що отримаємо і за яку ціну, що пропонують компанії та скільки за це просять.
Найбільший асортимент вибору продукції надають три торгові марки, а саме: «Roshen», «А.В.К.», «Konti», тож аналізуємо їхні пропозиції.
Для ретельного аналізу, від кожної торгової марки було обрано по 2 види подарункових наборів, вагою 150 та 550 г.
Найдоступнішими за цінами в двох категоріях, були подарунки торгової марки «Roshen», не зважаючи на те, що вміст коробки не особливо відрізнявся від конкуруючих, термін зберігання однаковий, проте ціна на продукт найбільш оптимальна.
Друге місце займає «Konti» за різноплановий асортимент вмісту подарунку та більш велику кількість вибору продукції, аніж в «А.В.К.».
Третю сходинку посідає «А.В.К.» за свій одноманітний вміст коробки. Проте продукція марки відбирає у «Konti» лідерство за ціною у дарунках великого об’єму.
Однозначно не можливо сказати, яка фірма з обраних трьох є найкращою, адже у кожного свій індивідуальний смак, але можна обрати для себе більш демократичну марку по ціні та якості. Тепер ви маєте змогу оцінити, якому подарунку надати перевагу при виборі солодощів для своїх близьких та друзів. Гарних новорічних свят!