Актуальні проблеми очима запорожців

Соціологічний моніторинг може якнайширше показати розбіжності громадської думки в актуальних питаннях управління містом та проблем, які виникають у міському просторі. Станом на 2018 рік це вже шоста хвиля досліджень, яку провела компанія MSL Group. Соціально-політичний моніторинг Запоріжжя дав змогу проаналізувати настрої мешканців щодо проблемних питань.

моніторинг

моніторинг

«Карта запоріжця» – як до цього поставилися громадяни?

Треба зазначити, що половина з опитуваного населення на 50% позитивно підтвердила користування карткою, а отже це дає надію на збільшення відсотку. 62,5% з усіх опитуваних заохочують зручність у використанні, та лише близько 3% мешканців бачать переваги користування карткою у її безпечності та зменшенні черг. За віковим критерієм 65,9% молодого покоління вибрали картку, проте люди пенсійного віку залишились консервативні у виборі, таких було лише 36,9%. У розрізі освіти найбільша кількість людей , яка обрала картку мають вищу освіту – їх 45,8%, в той час як людей з середньою спеціальною освітою – 40,4%, і з середньою освітою – 13,8% населення.

Слід зазначити, що діяльність розповсюджується лише на Запоріжжя. Пільг за допомогою «Карти Запоріжця» мешканці не матимуть.

Інше питання постало з боку туристичного Запоріжжя. Насамперед, це як поставилися запорожці до обраного офіційного логотипу міста. Дивиною стало те, що аж 82,5% населення взагалі нічого не знають про новообраний логотип. Далі дослідження показало, що майже 40% опитаних незгодні з вибором логотипу і лише 10,7% схвалили його. Наступним критерієм аналізу стала соціально-демографічна характеристика респондентів. Серед прихильників логотипу «Сім шляхів до пригод» найбільша кількість людей з вищою освітою на противагу іншим логотипам – 53,2%. В той час як логотип «Зростаємо разом» підкорив всі вікові категорії. А логотип «Енергія поколінь» став затребуваним лише у віковій категорії від 18 до 29 років.

Ситуація з транспортними послугами Запоріжжя критична

Здавалося б, сів зранку на роботу, заплатив п’ять гривень та й поїхав, але які пригоди можуть очікувати впродовж поїздки? Населення незадоволене наданими послугами, тому лише 60% відчувають себе безпечно у транспортному засобі, 18% зустрічались з несправністю маршрутки, 25,2% буди учасниками ДТП через ту маршрутку, в якій їхали, і майже стільки ж відсотків свідком того, що водій палить в салоні. Насправді, це жахаючі дані. Не говорячи про те, а чи дійсно якість обслуговування відповідає цінам на маршрутне таксі, які останнім часом завищують необгрунтовуючи .

Але є і позитивні моменти

На останній сесії міськради були прийняті рішення: створити окреме комунальне підприємство для регулювання графіка маршруток, та інформувати мешканців про графік через електронне табло, яке буде знаходитись на кожній зупинці.

Якщо говорити про загальну картину настроїв населення, то можна впевнено сказати, що більшість з них вірить в те, що дуже скоро прийде стабільність, мирне положення та покращення матеріального добробуту. Багато, хто прагне до оздоровлення населення. Але абсолютно всі люди вірять у краще майбутнє власної сім’ї та країни.