Нещодавно, на сайті Запорізької міської ради з’явився алгоритм дій та зразки документів, які необхідно подати, якщо ви бажаєте змінити компанію, яка обслуговує ваш багатоповерховий будинок. Це, по суті інструмент, який змусить керуючі компанії боротися за свого клієнта та чесно конкурувати на ринку послуг.
Конкурс на визначення керуючих компаній у Запоріжжі, який провели у серпні минулого року, наробив скандалу на ціле місто. Це, у свою чергу перейшло у судові процеси та мітинги під стінами Запорізької міської ради. Перемога крупних компанії, які належать наближеним до місцевої влади людям, не обіцяла надання послуг якісно та вчасно. Ще перед конкурсом, депутати міської ради пропонували надати можливість маленьким компаніям, які будуть обслуговувати лише кілька десятків будинків, брати участь у конкурсі. Влада вчинила по-своєму, а тим самим повністю зруйнувала мотивацію до чесної та якісної конкуренції у тих компаній, які за наслідками конкурсу з 1 листопада приступили до роботи.
Одразу було зрозуміло, порозуміння з населенням компанії якщо знайдуть, то дуже повільно. Відключені номери, які вказані на сайтах компаній, зверхні та поверхневі консультанти, які відповідали на дзвінки населення та зрештою – сам житловий фонд, який руйнується на очах, потребували негайної розробки інструменту для впливу на компанії, які по-суті нав’язала запоріжцям місцева влада. Політичні баталії та судові процеси аж ніяк не допомогли населенню з практичної точки зору.
Опираючись на це, депутат міської ради Геннадій Наумов виступив у березні поточного року з пропозицією – розробити чіткий алгоритм дій, з дуже точними вказівками, як діяти мешканцям міста у тому випадку, якщо вони не задоволені якістю надання послуг. Депутат попросив уважно поставитися до питання та навіть розробити зразки документів, які потрібно заповнити заявнику. Були також вказані строки підготовки цього питання.
У березні на сесії міської ради, я запропонував підготувати АЛГОРИТМ дій для жителів, які бажають змінити керуючі компанії, які надають неякісні послуги.
На мою думку, сьогодні це єдиний відносно швидкий інструмент, який мешканці можуть використовувати для захисту своїх прав.
Все дуже просто, незадоволені послугами і монополіст не реагує на ваші претензії, міняйте на керуючу компанію, яка дорожить своїми клієнтами – повідомив Геннадій Наумов.