Запоріжцям обіцяли, що перший проїзд – з Бабурки на острів Хортиця – відкриють у грудні поточного року. Схоже, керманичам вдасться дотриматися слова. Робітники почали укладати асфальт на балковому мосту.
На сайті «Укравтодору» вказано, що минулого тижня будівельники почали наносити гідроізоляцію на проїжджій частині мосту через р. Дніпро. Виконавши роботи підрядники почали укладати асфальт – гусасфальт. Наразі, проводяться роботи з влаштування нижнього шару.
За інформацією відомства, технологія гусасфальту дозволяє укладати литий матеріал навіть при низькій температурі повітря, якщо прогріто поверхню основи, тощо.
“Особливість гусасфальту полягає в тому, що він не є водопроникним. Такий вид асфальту використовується на мостах, тому що треба виключити можливість потрапляння води на металеві конструкції мосту, щоб не допустити корозію металу. Гусасфальт водонепроникний. А вода з мосту буде відводитись за допомоги системи водовідведення. Також гусасфальт є гнучким матеріалом, що впливає на його довговічність. Ці його властивості особливо прийнятні для будівництва мостів”, — прокоментував технології, що використовуються в.о. начальника Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Олександр Шандиба.
Нагадаємо, будівництво мосту почалося 16 років тому. На нього вже витратили понад 400 млн доларів. Проєкт декілька разів заморожували. У 2020 році будівництво було відновлено. Тендер виграла турецька компанія «Онур». Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн.