У соцмережах з’явилось повідомлення, де АТ «Запоріжгаз» звинувачують у відключенні газу двом будинкам. Журналісти RegionNews звернулись за коментарем в пресслужбу компанії, щоб розібратись в ситуації.
У повідомленні вказано, що 27 липня співробітники АТ «Запоріжгазу» відключили газ двом будинкам (48 та 48-а) по вул. Автозаводській. За словами мешканців, за підключення вимагали заплатили одноразово 4800 грн або укласти договір на обслуговування 20 метрів труби з оплатою 4600 грн на місяць. На думку авторки посту, це рекет.
Заборгованостей по оплатах немає, аварій ніяких немає. Труби 20 метрів ми фарбували самі. Яке їм потрібно обслуговування на 4600 щомісяця ????
Прессекретарка АТ “Запоріжгаз” прокоментувала ситуацію:
За цими адресами немає газу не у всіх мешканців, а на чотирьох стояках кожного будинку. Всього там по 8 стояків. Невідомими особами був перекритий кран на відключаючому пристрої на виході газопроводу з під землі. Внаслідок чого пропало газопостачання. Мешканці викликали аварійну службу. Компанія “Запоріжгаз” обслуговує газопроводи тільки до входу в будинок. Внутрішньобудинкові мережі, згідно з українським законодавства обслуговуються за окремим договором. Оскільки проблема виникла на внутрішній мережі, Оператор ГРМ може відновити газопостачання за окремою заявою про пуск газу або після підписання договору на обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж. На сьогодні день ОСББ по вул. Автозаводська 48А підписав такий договір, завтра їм буде підключено газ. Будинок 48 поки, що не написав ані заяву на пуск газу, ані укладання договіру. Згідно З кодексом ГРМ та іншого законодавства України ми не можемо пускати газ без будь-якої з описаних вище процедур, тому що в тарифи Операторів ГРМ в Україні не входить обслуговування внутрішньобудинкової газової мережі.
Фото Тетяни Шестак