У ДП «Місцеві дороги Запорізької області» відреагували на публікації в соціальних мережах, фото також публікувало Regionnews.
У дописах йшлося про ремонт відрізку дороги Запоріжжя-Біленьке, який провели у 2020 році. Здійснювали капремонт співробітники підрядної організації ТОВ «УБФ «ІНВЕСТБУД». Вартість проведення капітального ремонту 44 380,3 тис. грн. Загальна площа укладання асфальтобетонного полотна склала 16 419 м².
Не пройшло і пів року, як місцеві мешканці помітили просідання асфальтного покриття, каміння та узбіччі та руйнування тротуару. Світлинами та претензіями поділилися у соціальних мережах. Тож, інженери технічного нагляду ДП «Місцеві дороги Запорізької області» виїхали на об’єкт задля проведення кваліфікованого обстеження.
Результатами перевірки поділилися та пояснили деякі нюанси, які обурюють місцевих мешканців.
Перше, що було з’ясовано на місці проведення капремонту: вся прилегла до дороги територія дійсно рясніє будівельним сміттям. Щоправда, залишків асфальту там мінімум. А от рештками бетону, цегли та цементу рясніють не лише узбіччя, а і чимала територія навколо. І це сміття належить недобросовісним місцевим жителям.Стосовно просідання асфальту, інженери підкреслюють: асфальтне покриття тротуару продавлено лише на одній ділянці – у місці заїзду на приватне подвір’я. І в цьому місці просліджуються сліди авто. Тобто, покриття пошкоджено транспортом, який постійно заїжджає на пішохідну зону.
Тротуар, який «раптово» завершується – має пояснення, якщо подивитись на його ймовірне продовження. Річ у тому, що далі дорога перетинає залізничний переїзд. І пішохідного переходу там немає через правила безпеки. Саме тому він не встановлений, ані залізничниками (територія яких і знаходиться на 10 метрів з обох боків від переїзду, або до шлагбаума), ані балансоутримувачем дороги. Це небезпечно!
Хоча пішоходи банально ігнорують цю небезпеку і обурюються, відсутністю комфорту під час порушення ними правил дорожнього руху.
Що стосується якості бордюрів, то фото автора, зроблене восени, демонструє бордюри, які були пошкоджені під час транспортування. І вони не були використані на об’єкті. Для порівняння на фото автора в соцмережі зламані бордюри стоять поруч з вже встановленими – цілими. Окремо ДП «Місцеві дороги Запорізької області» підкреслює, що під час робіт підрядником надаються сертифікати якості на кожен з матеріалів, що використовуються на об’єктах ремонту.
Чималі фундаменти під дорожні знаки також мають своє логічне пояснення, так само як і відсутність ґрунтовних земляних робіт. Річ у тім, що під землею на досить невеликій глибині влаштовано шалену кількість газопроводів, електричних кабелів, труб водопостачання та інших комунікацій. Варто зазначити, що такого щільного і хаотично розташованого влаштування комунікацій будівельники ще не зустрічали. Та найгірше те, що всі вони не зазначені на жодному з планів. І проведення капітального ремонту значно ускладнилось саме через ці самовільні влаштування комунікацій місцевими жителями.
Чи так має виглядати капремонт у 2020 році – оцінять автомобілісти та покаже час.