Сьогодні у Запоріжжі відбулося позачергове засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки
і надзвичайних ситуацій. До раніше прийнятого рішення стосовно застосування карантинних заходів внесли роз’яснення та доповнення.

Менше години тому космісія закінчила роботу, за підсумками прийнятих рішень оприлюднили протокол, в якому детально роз’яснюють, які заходи не можуть проходити у місті на час карантину та які заклади будуть закритими.

Заходи, які планують вжити є дуже жосткими і забороняють практично все, навіть відвідування церков одночасно більш ніж 10 особам.

Пропонуємо повний текст протоколу засідання:

1. З 17 березня 2020 року з 00.00 тимчасово (до скасування
обмежувальних заходів):
1.1 зупинити роботу таких об’єктів загального користування, незалежно від
форми власності та підпорядкування, розташованих у м. Запоріжжя:
– кінотеатрів, театрів, музеїв, галерей, бібліотек та інших культурних і
розважальних закладів;
– дитячих розважальних центрів та клубів, творчих гуртків, майданчиків, у тому
числі спортивних;
– фітнес-клубів, тренажерних залів, басейнів, спортивних майданчиків та
стадіонів, спортивних секцій та спортивних шкіл;
– зоопарків, парків атракціонів;
– усіх магазинів (крім продуктових, господарських магазинів, зоомагазинів,
аптек, АГЗС – власникам передбачити обмеження скупчення більше як 10 осіб);
– торговельно-розважальних центрів;
– агропромислових, продуктових, будівельних та будь-яких інших ринків;
– закладів громадського харчування, ресторанів, барів, клубів, кафе, дискотек,
пабів ( у т.ч. у готелях), окрім приготування їжі за індивідуальним замовленням
особи з наступною доставкою її засобами кур’єрської служби або самовивозом;
– інших закладів та установ (на розсуд та під особисту відповідальність
керівника).
1.2 заборонити на території м. Запоріжжя проведення семінарів, конференцій,
форумів, презентацій та інших подібних заходів;
1.3 Національному заповіднику «Хортиця» обмежити скупчення людей, більше
10 осіб на території заповідника о. Хортиця.
1.4 релігійним організаціям, що функціонують на території м. Запоріжжя,
обмежити скупчення людей більше, ніж 10 осіб.
1.5 звернути увагу керівників у сфері готельного бізнесу на те, якщо людина
має ознаки вірусу і відмовляється від виклику швидкої допомоги – то готель
залишає за собою право відмовити у проживанні даній особі за власною
ініціативою.
2.Раднику міського голови Еделєву В.Г:
2.1 організувати створення оперативного штабу щодо контролю за роботою
мобільних груп (далі – штаб), які будуть перевіряти питання виконання рішень
комісії. До складу штабу включити:
– радника міського голови Еделєв В.Г. – голова штабу;
– директора департаменту правового забезпечення міської ради – заступник
начальника штабу;
– члени штабу: начальник управління з питань надзвичайних ситуацій та
цивільного захисту населення міської ради, начальник Запорізького міського
управління головного управління Держпродспоживслужби в Запорізької області,
завідувач відокремленого підрозділу «Запорізький міський відділ «Державна
установа Запорізький обласний лабораторний центр Держсанепідемічної служби
України», начальник відділення Дніпровського відділу ГУ Національної поліції
України в Запорізькій області, депутата міської ради.
3
3. Уповноважити членів штабу з 17.03.2020 здійснювати контроль на
території м. Запоріжжя за дотриманням обмежувальних заходів всіма суб’єктами
господарювання та при необхідності фіксувати порушення та передавати
матеріали до правоохоронних органів
4. Уповноважити співробітників Інспекції з благоустрою Запорізької міської
ради, відділ «Служба інспекторів з паркування» департаменту правового
забезпечення Запорізької міської ради, управління з питань праці Запорізької
міської ради, районних адміністрації Запорізької міської ради з 17.03.2020
здійснювати контроль на території м. Запоріжжя за дотриманням обмежувальних
заходів всіма суб’єктами господарювання та при необхідності фіксувати
порушення та передавати матеріали до правоохоронних органів.
5. Департаменту охорони здоров’я підготувати – КНП «Міська лікарня №7»
та ЗМР КНП «Міська лікарня №8» ЗМР для можливого прийому контактних осіб
по коронавірусу, – КНП «Міська лікарня №6» та ЗМР КНП «Міська лікарня №9»
ЗМР для прийому хворих на коронавірус.
6. Керівникам підприємств, установ та закладів:
6.1 скасувати прийом з особистих питань, наради по можливості проводити в
дистанційному режимі;
6.2 передбачити мінімальну кількість працівників, які забезпечать
безперервну роботу підприємств, установ;
6.3 не допускати до роботи співробітників з ознаками ОРВІ. Посилити режим
дезінфекції в приміщеннях (до 4-х разів на добу) з застосуванням індивідуального
засобу.
7.Депутатські комісії проводити без прийому громадян.
8.Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Малиш В.І. та Департаменту фінансової та бюджетної політики міської ради
запланувати виділення на першочергові заходи з протидії захворюваності 30
млн.грн та передбачити 70 млн.грн в резерві.
9. Начальнику управління транспортного забезпечення та зв’язку міської
ради Власюку О.О.:
9.1 відпрацювати питання щодо можливого обмеження транспортнопасажирських перевезень по місту;
9.2 організувати дезінфекцію усіх транспортних засобів, що здійснюють
перевезення пасажирів;
9.3 проводити заходи з посилення режиму поточної дезінфекції в
громадському транспорті м. Запоріжжя;
9.4 на початковій та кінцевій зупинках проводити провітрювання транспорту
та вологе прибирання.
10. Директору департаменту надання адміністративних послуг та розвитку
підприємництва міської ради Милій Н.А., директору департаменту фінансової та
бюджетної політики міської ради Вагіс О.А. підготовити звернення на адресу
Верховної Ради та Кабінету Міністрів України щодо запровадження додаткових
пільг для суб’єктів господарювання на період обмежувальних заходів.
4
11. Заборонити керівникам, які забезпечують життєдіяльність міста
щодо постачання: водо, тепло, газо та електро послуги, на період дії
розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 №93-р «Про заходи
щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої
респіраторної хвороби, спричиненої корона вірусом 2019-nCoV» не проводити
відключення послуг споживачів (населення, об’єкти соціальної інфраструктури,
тощо) без узгодження з головою Комісії.
12. Директору департаменту з управління житлово-комунальним
господарством міської ради Польовому С.Я. підготувати звернення до органів
фіскальної служби щодо тимчасового припинення нарахування штрафів та пені за
несвоєчасну сплату податків.
13. Обмежити доступ до адміністративних будівель, споруд і службових
приміщень Запорізької міської ради, виконавчого комітету міської ради, інших
виконавчих органів міської ради усіх осіб, крім працівників виконавчого комітету
міської ради, інших виконавчих органів міської ради, керівників підприємств,
установ, організацій.
14.Керуючому справами виконкому ради, керівникам виконавчих органів
міської ради забезпечити отримання/передачу службової кореспонденції, звернень
громадян, запитів щодо доступу до публічної інформації через електронні засоби
зв’язку, телефонним зв’язком, облаштувати місця для прийому поштової
кореспонденції на паперових носіях.
15. Заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів
ради забезпечити оперативне інформування підприємств, установ та організацій
незалежно від форми власності та підпорядкування, які належать до сфери їх
компетенції згідно з розподілом обов’язків .
16. Управлінню з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного
захисту населення міської ради підготувати проєкт рішення МВК щодо виділення
із матеріального резерву міста для відокремленого підрозділу «Запорізький
міський відділ «Державна установа Запорізький обласний лабораторний центр
Держсанепідемічної служби України» для попередження можливої надзвичайної
ситуації, пов’язаної з епідемією – 1000 літрів палива А92.
17. Рішення комісії є обов’язковими для виконання органами державної
влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та
організаціями, розташованими на території м. Запоріжжя.
18. Управлінню внутрішньої політики, преси та інформації міської ради
оприлюднити рішення Комісії на офіційному сайті міської ради, здійснити
широке анонсування та висвітлення зазначеної інформації із залученням
електронних та друкованих засобів інформації.

Читайте також: ГОЛОДНІ ТВАРИНИ, ПРАЦІВНИКИ БЕЗ ЗАРОБІТНИХ ПЛАТ ТА НЕСПЛАТА ПОДАТКІВ — ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОВЕЛИ ДО КРАХУ